06 januari, 2011

Snö snö, mera snööö

I morse var det riktigt tungt att ta sig upp.. Usch! Jag var riktigt trött... Hobbis fick bara en kort kissrunda, men det gottgör jag honom idag. Det var (är) ju för tusan snöstorm, snacka om att jag är less på det här vädret. Det snöar och snöar och snöar, jag förstår inte hur det kan snöa så otroligt jävla mycket!? Hoppas vi får en riktigt fin sommar, annars....! Väderguden, ska du få se på annat.

Snacka om att skottningspatrullen här i stan får kämpa. Ni är bra duktiga! Även fast jag plumsar i snö sex på morgonen, jag förstår ändå inte hur ni hinner med allt. Det är ju kommunens jävla fel att det är så lite resurser. Så det bidde ett kortpass idag 7-12 och ett likadant imorgonbitti. Kom hem, gick ut med hunden en snabbis, slängde in en tvätt och tänkte ta det lite lugnt och slappna av innan jag går en långpromenad med honom. Magen är rätt bra idag och jag vill inte stressa upp den igen i onödan.

Igår var jag över till Malin en sväng och blev bjuden på middag, nom nom fiskgratäng! Sen när hon gick för att möta Niklas på busstationen så gick jag hemåt. :)





Inga kommentarer: