05 januari, 2011

Music is what feelings sound like.

Jag vet inte vad det är, men just nu känner jag mig bara så happy! Love life.



Idag var blev jag upphämtad av Petra, en kvinna som arbetar mycket med hundar och håller på och utbildar sig till att få hunddagiscertifikat. Och just nu hjälper folk att rasta deras hundar och håller lite kurser. En kanontjej verkligen! Som vi pratade! :) Hobbis följde såklart med och fick träffa lite hundar, gick hur bra som helst även om han är lite tjurig. Den andra kastrerade hanhunden gick också helt utan problem. Men helt plötsligt så lyfter han på benet och så kissar han! Och så upptäcker vi att han kissat på flera ställen... Han blev väl nervös då han inte är van andra hundar.

Men det gick bra, kom även två hundar till efter en stund så helt plötsligt var han omringad av 5 andra hundar! Haha! Och glad var han! Ligger just nu bredvid mig i soffan helt slutkörd.

Kontraktet är skrivet och nu kommer Hobbe alltid få promenader eller sällskap hemma hos henne när jag jobbar. Känns så bra! Fick även reda på av Camilla, hans förra ägare, att han blir 8 år den 27 maj, gammgubben min.

Nu har jag trixat ihop en ny, superparty-playlist på spotify! Ljudsystemet fungerar hur bra som helst och kanske att det snart är dags för en inflyttningsfest....? ;)



Här har ni mina två nya album på Spotify:

Inga kommentarer: