26 januari, 2011

☼ Stressig dag

Gu' vad snygg bloggen kommer bli tillslut! Åh, jag längtar. :) Idag hade jag ett kortpass på jobbet 7-12 men var förvånadsvärt jobbigt även fast det gick ovanligt fort. Jag var så trött! Satt ju hur länge som helst igår och försökte förstå mig på photoshop. Ehum ehum... Är så himla envis att jag vägrar ge upp tills jag lyckas, och lyckades gjorde jag ju tillslut! Headern är lite konstigt placerad och lite sånt smått, men hela bloggen är fortfarande under konstruktion så det får vara så här tills vidare. Hobbe har precis lämnat huset med mamma och Magnus, hon ska sitta hundvakt hela helgen när jag befinner mig i Umeå. Blev tokigt med jobb och sånt så enklast var att hon tog honom redan idag, usch vad tomt det blev...

Nu ska jag stressa i ordning mig lite snügg, fixa håret, smink och diverse och ta mig till Sundsvall. Moa hade något skolprojekt och ville gärna fota mig och jag vill gärna ha bilder till bloggen, så det blev en win-win! :) Om inte annat är det roligt att bara komma iväg och göra något annorlunda!

Nej, nu blir det dusch! bråttom bråttom!


Inga kommentarer: