15 januari, 2011

Veckans hiss och diss

S skrattar, tar min hand och säger, "Du är så skadeglad! Vet du det? Det bara lyser i ögonen på dig."

Haha! Men det är lite sant. Visste ni att det är ute att blogga? Jo, det är sant! För Tobias Öhgren som är född -93 säger så, då måste det ju vara så? Han har ju koll på allt! Sicken cooling! Speciellt duktig är han på att blogga om totalt ointressanta saker. :) Och nu är det ju så att han bloggar ju själv... Så lite dubbelmoral är det också att det är "ute" att blogga. Hej Tobias! Du är ute!



Nu är det så att han hänger ut folk också! Ja, Det är sant! Och min kära vän Felix Vincent ligger etta på utelistan, strax innan Digerdöden och Danmark. (Jag råkar vara dansk också, ops ;) Och vet ni vad som är inne? Jo! Nya uppfinnare, Bönder och Tyska! Haha, jag tycker detta är hysteriskt roligt!



_______________________________________________________________

Alla små flickor och pojkar med deras "veckans "hiss och diss". Har ni inget bättre att skriva om? Jag totalt skiter i om ni tycker att färgen rosa är så inne just nu eller att skinnjackor är så ute. Ni har inte koll på vad som faktiskt 'inne' och 'ute', och ingen bryr sig. Jag lovar.

Inga kommentarer: