03 februari, 2011

☼ Förkyldningar & snorpapper

Ni tror inte jag glömde min absoluta favorithoodie i Umeå? :( Den vita... Åh! >__< Hur skall jag lösa det? Jäkla skit.

Åh! Attan också! Jag börjar bli riktigt riktigt förkyld. Vem har smittat mig?! Jag hoppas verkligen det är något som går över snabbt, för det är så otroligt jobbigt att slita och jobba och hålla sig vaken när man är hemskt förkyld. Jag har legat hela kvällen och bara snorat och snorat. Ligger just nu i sängen med laptopen och massa snorpapper i knäet.. D'oh! Bihålorna känns helt fruktansvärda, så där så det gör ont i hela huvudet och kinderna. Näsan snorar hela tiden och är rätt täppt men känns ändå jättetorr så det nästan svider... Men humöret är på topp ändå vill jag lova! :} Har ju haft världens underbaraste sällskap i form av en Samuel. Jag bjöd honom på middag, vi åt oss helt otroligt mätta och låg sedan bara och myste söööönder till Turkisk Peppar och Janne Långben the Movie. ;) He makes my heart sing. ♥

Imorgon är jag ledig dessutom! Wooooopaa! Jag ska ta och aktivera med Hobbis, kanske baka lite cheesecake, ta en tur på stan... Och bara vara! Ta dagen som den kommer. Jobbar delat på lördag, kväll på söndag, morgon på måndag och lite mer i veckan. :) Så skönt att få lite jobbtimmar! Nu börjar en del vara sjuka igen och ta ut semesterdagar så då börjar jobben för alla vikarier komma upp. It's win-win situation!

Nej, nu ska jag stänga ner den här datorn och lägga mig och mysa under täcket så jag kommer upp någon gång imorgon. Godnatt på er!





Inga kommentarer: