10 februari, 2011

☼ Mellantimmar

Idag var jag med Malin på stan en sväng. Vi drog en Erikshjälpen (såklart?), en liten tur på stan med massa läppstiftprovning och sedan en god fika/lunch på Rutiga. Båda hade delat pass, bättre att spendera de timmar mellan tillsammans än ensam. ♥

Jag var trött efter en riktigt stressig morgon på jobbet, och skulle ändå tillbaka dit inom kort. Så inte byttes det om inte! Nehejdu. Det bidde mjukisar och myshoodie på stan! Det var skööönt.



Lejonkungen specialutgåvan! Wooooh!



Och så här sitter jag just nu. Har gjort en väldigt fin anordning i sovrummet. Fast egentligen var det Samuel som gjorde det. :} ♥ Thanks baby! En tavla som bord på min tvättkorg, awesome! ;) Nu kan jag ligga i sängen och mysa och blogga. Jag har möblerat om också, förresten.



Inga kommentarer: