04 februari, 2011

☼ Sunny side up

Host, snor, snor, snor, snor, snor och nysningar och HUÄÄÄGH! Men det är faktiskt bättre idag. Tur det då jag jobbar delat pass imorgon 7-21 och jobb hela helgen och halva veckan.. eheh.. Jag är trött som en sengångare och bättre blir det inte att jag inte orkar kliva upp om mornarna.
Och nu ringde jobbet och gav mig 6 jobbpass till den här månaden, woheey! :} Vet inte hur många delade pass jag har nu... 6-7 st?

Nej, idag har jag verkligen slöat. Har inte hunnit göra något annat än att gå en långpromenad med hunden och klockan är redan efter två... Usch, skuldkänslor att jag förstör ännu en dag. Men men, inte sörja nu. Det blir en tripp till IKEA med Kim sedan runt 5! Behöver faktiskt en ny stor stekpanna. ;)

Säga vad man vill om Åhléns, men det där med köksredskap kan de! Där bör IKEA ta efter lite anser jag. Gud så snyggt ett kök kan bli. Synd att stekpannorna inte längre finns kvar... :(




Vet ni var man kan hitta sjukt snygga stekpannor/köksredskap med lite stil?

2 kommentarer:

Anna sa...

WTF?! När tog dom bort stekpannorna?! :S Jag har en röd med vita prickar ^^

emma roos sa...

vet att det finns billiga färgglada på dollar^^ typ gröna. hur bra de är vet jag inte! men säkert helt ok...?