05 februari, 2011

☼ Lördagskvällen

Kvällsruset på jobbet är avklarat och jag sitter här vid jobbdatorn, passar larm och löser korsord medan jag väntar in nattpersonalen. Fick en mycket trevlig inbjudan till förfest hos Benny ikväll, så när jag slutar runt nio så springer jag hem för att fräscha upp mig lite snabbt innan jag trallar dit med Samuel och Gibbe. :) Det blir trevligt! Det var egentligen meningen att jag, Samuel och Gibbe skulle grilla ute på Sälsten, men det snöar ju så otroligt.. Låter mest kallt.. Och blött.

Jag jobbar dessutom imorgon, så det blir en spiknykter kväll. Har åtminstone sovmorgon vilket är väldigt skönt! Jobbar nu 11 dagar i sträck... Eheh, insåg inte riktigt hur mycket jag lyckades ta på mig. Idag ända till nästa måndag, så nästa helg blir en nykter också.. Lika bra! Nu måste jag bara börja äta nyttigt också och sluta vara så tjock. Jag har gått upp så otroligt mycket i vikt! Jobbet är en stor bov, man är omgiven av mat hela tiden och småäter dittan och dattan. När jag kommer hem tänker jag "unna mig" och äter ännu mer onyttigt. Herregud! Hela jag består av socker och fett. Inte bra! Fy skäms!

Nej nej, nu måste jag vidare till jobbet. So long! :)

Inga kommentarer: