10 mars, 2011

☼ Donkelidonkadonk

Om det är något man borde göra här i livet så är det att dra ett streck för varje gång man äter en cheeseburgare.. Anteckna. Jag undrar hur läskigt det skulle kunna bli på ett år? Säga vad man vill om McDonalds, men det där med cheeseburgare är ju en klassiker man inte kan motstå. Samma sak med kaffet! Helt ärligt så tycker jag bättre om Donkenkaffet än Waynes kaffe. Och det är.. Hmm.. Bara en si så där 30 kronor billigare. Så det tipsar jag er alla kaffeälskare, om ni inte smakat Mcdonalds kaffe. Prova! :)

Igår var jag, Johnny och Malin på Donken och tog oss en liten middag! Sedan gick vi upp till mig och spelade lite Super Mario Galaxy på mitt wii! Eller snarare att jag spelade och de tittade på. Malin fixade lite te och fika och sedan gick vi upp till Johnny och såg film. Fast han hade inte spelat in hela filmen, så precis i slutet la den av. ^__^

Inga kommentarer: