10 mars, 2011

☼ Dancing on my own

Och idag ramlade jag! Hu! (Jag tror man gör en större grej av det när man jobbar inom vården och skriver fallrapporter). Jag skulle i alla fall precis gå ner på stan och möta upp Sara med outfiten jag har här nedan, skinnjacka, leggins och tunn tröja. Men upptäckte snabbt efter en bit att det var på tok för kallt och vände för att byta till min varmare jacka. Precis när jag är vid den lilla backen utanför mig, stormar med stressande steg så TJOPP! Så låg jag där på klar is... Har lite blåmärken och en ond handled, men värre än så blev det inte. Min pissiga humör däremot blev väl inte så mycket bättre...









Jag har faktiskt inte gjort ett dugg med mitt hår idag förutom att duscha. Och jisses vad skönt! Snyggt blev det i vilket fall, och tur det. Nu mot kvällen har det kringlat sig åt alla håll men äsch, efter regn kommer solsken right? Och vem behöver snyggt hår när man spelar Super Mario Galaxy? ♥

Turen på stan resulterade i mitt efterlängtade halsband! Bild på det får ni se senare. :) Jag hade 100:- på Åhléns som jag tog ut och behövde då bara betala 19 kronor utöver det. Awesome! Och eftersom jag behövde använda kortet för det så gick Sara in och betalade med sin tjuga. ^^, Sötnos! Vi gick mest runt, snackade skit och fönstershoppade. Kollade bland annat omkring på Inreda & Sånt eftersom jag har 400:- att ta ut där också men hittade inget värt pengarna. De har höjt priserna ganska ordentligt, en pläd/filt för 600 kronor.. Hmm.. Gick även in på Expert och köpte lite skivor att bränna ut wii-spel. (Sa jag det högt? Opssss)

Fick även träffa Saras nya familjemedlem, sötnosen Kira. Vilken liten plupp. :D Satt på min axel som en liten ekorre!








1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli bättre på att kommentera ^^

Har dom inga fina krukor på inreda? det behöver ju blom-monstret mads alltid ;D

TÖÖT KITTE!

//malin