03 mars, 2011

☼ Mario Kart ♥

Idag har det inte varit mycket till bloggande minsann! Mestadels för att jag faktiskt inte gjort något... Alls. Varav bristen på något intressant att skriva om. Det har inte riktigt kliat i fingrarna idag! Fingerkli, hihi. Idag gjorde jag verkligen ingenting. Klev upp sent, gick ut med hunden, åt frukost. Sedan surfade jag runt på datorn lite. Tog en dusch, dammsög/röjde lite hemma, fixade naglarna.. Kissrastade hunden. Var hungrig - tog en blodapelsin och en kiwi. Sedan när klockan närmade sig 5 och jag var riktigt uttråkad drog jag på mig mina nya leggins och sprang iväg till Malin för att äta middag "Operation inte äta ensam" you know. Med henne och Felix. (Dock så var jag seg och försenad som vanligt...) Men det var jättegott! Tack Malin för en riktigt god middag! Sedan tittade vi en stund på Sveriges värsta bilförare och skrattade ihjäl oss. Och efter det en stunds spelande Mario Kart! På Nintendo 64. Och jag åt Kladdkaka samtidigt. ^__^ Nom nom nom.



Mario Kart 64 är inte alls lika bra som nya Mario Kart till Wii. Eftersom jag nördade sönder det på just wii för något år sedan. Och guu' vad vi spelade! Life was awesome! Det är jag, Yoshi och Rainbow Road - Vi är oslagbara! Var så god att utmana mig. YOU GONNA LOSE BITCH.

Nu ska jag fixa lite fler spel, köpa in fler kontroller så jag har 4 wiimotes totalt med nunchucks och sedan blir det game-on hos mig! ^__^













Mer spel! mer nörderier! mer Nintendo! ♥

För alla er som älskar Mario Kart och har lyckas missa den här u-u-u-u-uunderbara låten.

Sam Hart – Mario Kart Love Song

You be my princess
I'll be your toad
I'll follow behind you
On rainbow road
Protect you from red shells
Wherever we go
I promise.

Noone will touch us
If we pick up a star
If you spin out
You can ride in my car
When we slide together
We generate sparks
In our wheels and our hearts

The finish line
Is just around the bend
I'll pause this game
So our love will never end
Let's go again

The blue shell is coming
So I'll go ahead
If you hang behind
It'll hit me instead
But never look back
Cause I'm down but not dead
I'll catch up to you

Don't worry about
Bowser or DK
Eat this glowing mushroom
And they'll all fade away

To the mushroom cup
And the flower cup
And the star cup
And the reverse cup


Inga kommentarer: