04 mars, 2011

☼ Disney's Tangled (Trassel)

Disney har gjort det igen! Och snacka om att jag har väntat på den här filmen. Nu äntligen gosade jag ner mig i soffan och såg på den, Disney's Tangled (Trassel). Den var så utomordentligt bra! Och blev bara bättre och bättre för varje minut! Jag grät stundvis och skrattade nästa. ^__^ Disney vet verkligen hur man fångar folks hjärtan och humor. Helt underbart! Den här kommer jag nog se om och om och om igen.

Både hästen Maximus och Kameleonten Pascal var så klockrena så det inte är klokt! Herregud i löken (Som Malin skulle ha sagt) vad jag skrattade!

















Klockan är strax efter 01:00 och jag börjar 7 imorgonbitti... Så går det när man totalt vänt på dygnet. Även fast jag kommer gå och lägga mig nu så kommer jag inte somna på bra länge, och därav inte många timmars sömn. Jag behöver många timmars sömn! Det känns både tungt och bra (?) att jag har delat pass imorgon, då kan jag gå hem och vila ett par timmar innan nästa pass. Hoppas bara jag inte är en zombie på jobbet!

God natt.

Inga kommentarer: