20 mars, 2011

☼ Solig jobbdag

Precis hemkommen från jobbet, kortpass (igen!!). Börjar bli smått galen tror jag. Jag känner mig helt understimulerad, och vad händer då? Jo, jag pratar tills halsen går sönder! Herregud. Vi i våran familj vet verkligen hur man pratar på.. Speciellt med en 4 kaffekoppar i blodet. ;) Jisses. Bli less på min egen röst ibland.

I morse efter vi var klar med morgonslitet och alla var uppe och åt frukost så gick jag, Anette och Stig-Gunnar och satte oss ute på baksidan och njöt av en välförtjänt kaffekopp och stekande vårsol!






- På väg till jobbet 06.30 på morgonen. Sooool! ♥

Nu ska jag strax ta och gå en långpromenad med Hobbe i solen så fort jag laddat min Ipod lite. Underbart med lite musik i öronen, en underbar sol som lyser och en hund vid sidan! Det kan inte bli bättre.



Svar på kommentarer
Sandra sa...

Åh Vad förbannad jag blir när jag läser kommentaren om din stackars hund! Dumma karl säger jag bara! Man skall aldrig gå fram till en hund så länge inte ägaren är där.. Tur att det verkar som att Hobbe inte tagit någon skada av det... Det hade ju verkligen förstört all din träning.

Sv: Ja men verkligen! Helt onödigt och idiotiskt. Hade hunden min attackerat honom hade jag för all del inte stoppat honom. (Jo, det hade jag självklart, men arg är jag!) Hobbe gjorde alla tecken, drog sig bakåt, skällde, reste ragg, la öronen bak - Sedan naffsade han. Det är inte alla hundar som skulle vara så snäll vill jag lova, hade det varit en annan hund hade det kunnat smälla direkt!
Malin sa...

supersöt i flätor ju ^^

vart ska ni bada? värsta lyyx ju :D

Sv: Ahw! Tack vad söt du är! ^__^ Är inte van att se så puttinuttig ut bara. ;) Vi badade i S jacuzzi hemma hos honom :D Asmysigt!
emma roos sa...

svsv: hehe jag är lite kär i den låten, och den andra versionen oxå, och dom i den andra versionen, och allt som har med det att göra. och.. ja. Och än en gång, gör en backin up version av din skridskobackning xD

Svsvsv (^^,): Ja, den är superbra verkligen! Har nött sönder den snart! Tack för tipset. ;) Haha, ska fixa en video med backin up, lovar! :D



Den där kroppen ska bli min. En vacker dag! Till sommaren hinner jag nog inte med hälsosam träning, det får bli mitt stora mål. Det där är min drömkropp! Den dagen jag blir så där underbart brun flyger grisar till månen. På riktigt! Jag måste hitta andra alternativ på mediciner så jag inte förstör mer av mina pigment. Bara det att... Det finns inga andra alternativ. Det börjar bli fruktansvärt trist att inte kunna bli brun naturligt utan massa salvor och brun-utan-sol. Och långa vackra ben... Jo tjena på mina 160 centimeter!

1 kommentar:

loua sa...

Du HAR jo den der kroppen! Kvinnfolk altså, aldri fornøyd. Selv så henger rompen min og lårene disser å dingler når jeg går, snart kan jeg sikkert fly med vingene under armene mine, å servere kaffe på mine brøst. Kan ikke alle bare være glad i den kroppen de har? Hmm..hadde det bare vært så enkelt.