21 mars, 2011

☼ Suktar efter sommarkläder

Här sitter jag i min säng med laptopen i knät klockan 8 på morgonen och suktar efter nya kläder. Lite nytt och fräscht till sommaren! Ser inte alls ut att vara mig i stil, men älskar man plaggen måste man ju bara ge efter. Och lite fix och Madde-trix, and it's still will be me. Så som jag blandar plaggen, fixar håret till och använder för accessoarer gör det personligt och ala Madelene.



Sommarklänningar! Det är något jag bara måste införa i min garderob. Beach-långa överdrivna klänningar, love it! Ända sedan jag såg det i Gossip Girl har jag förälskat mig i sådana plagg. Långt brunt hår och en bikini under. Mumma!


Och självfallet, the basics. Det är ett måste i varje garderob och jag känner att jag behöver fylla på min med enkla saker som man bara behöver!

Inga kommentarer: