31 mars, 2011

☼ Stop saying "I wish" Start saying "I will"

Som ni ser så är bloggen en aning fräschare nu! :D Är fortfarande lite smådetaljer som ska fixas, men bra blir det! Tack vare Mr Kickass Samuel som kom med lite idéer och hjälpte mig fixa den. Thanks hun! ♥

Igår lyckades jag 4-boka mig! Och allt på kvällen.. Hur lyckas man med det?! Jag var ledig och hade redan lovat att vara med Samuel. Men så tänkte ju jag att jag var ledig på dagen och hörde om Kim ville hänga, tänkte inte ens på att jag var upptagen när han sa att han kunde efter middag. Sedan säger Gibbe att han ville att jag skulle öppna Salong Jensen och toppa hans hår. Plus att min pappa hade sagt dagen innan att han skulle komma på besök efter 4! Vilken smet...

Jag fick helt enkelt säga till Kim att det inte gick, berätta för pappa att jag blir upptagen vid 18 och att de får hinna besöka innan det, äta middag med Samuel och hans familj och klippa Gibbe senare på kvällen. Det gick, tillslut. :P

Btw! För några dagar sedan beställde jag en bikinitopp från tradera. Gotta love tradera! Farligt ställe dock.... :( En enkel bikinitopp från H&Ms kollektion förra året. Nästan lite för liten men det funkar helt klart. :) Blir sketasnyggt med mitt långa bruna hår och förhoppningsvis lite brunare kropp... och massa sol!



Och så här såg jag ut igår!









Inga kommentarer: