31 mars, 2011

☼ Torsdags shöpping

Idag jobbade jag kortpass igen. Pehw! Efter jobbet så träffade jag Kim och gick en promenad med honom, Madicken och Ida till backen precis bortanför mig så våra hundar fick springa av sig lite. Tequila löpte dock så Hobbe var ju helt galen. ^_^

Efter det så tog jag och Kim en liten tur och matbit på stan och sedan har jag bara suttit här och latat mig.



Butterflies!





Ikväll blir det färgning! (toning, sitter längre) Mitt börjar bli väldigt urblekt nu.



Köpte äntligen en rundad borste! ^_^ Har tänkt på det hur många gånger som helst men glömt köpa en. Nu jäklar! Vill man ha riktigt snygga lockar när man till exempel fönar från blött skall man ha en rund borste.



ME CAZA. Där i myset sitter jag med laptopen och skriver till er! ♥



Köpte även en söt liten bordstablett för 10 kr att ha under kattskålen. :}



Tulpisar!

1 kommentar:

Malin sa...

Va fin bloggen blev! :D och fina tulpaner ^^