28 mars, 2011

☼ Trött tjej med SNÜGGA kläder!

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Har jobbat snart 7 dagar i rad, och även fast det egentligen inte är en sådan big deal så blir man trött! Tappar orken och humöret lite. Speciellt när jag bara jobbat dagar dessutom förutom två kvällar, så jag kliver upp ungefär 5.30 varje morgon... Jobbar 7-15 imorgon och sedan arbetslös på onsdag! Yaay! Arbetslös är det nya ordet för ledig som timvikare, enkelt: för jag är ju egentligen arbetslös de dagar jag inte jobbar.

Men idag jobbade jag till 12, så skönt! Gick hem, ut med hunden och sedan tog jag en välförtjänt tupplur. Lekte med katterna, gav dem lite blötmat - nom nom
Och sedan knäppte jag kort på mig och mina snygga nya kläder! :) Rawr!
En bikini under till sommaren, högklackat till och mums! Snygga sandaler funkar också.










"Surround myself with happy thoughts"



En söt liten sminkväska från H&M 50:-



BH/topp utan band från Monki :)

Inga kommentarer: