28 mars, 2011

☼ You make me smile like a retard

Nu var det faktiskt ett tag sedan jag var glasögonorm! Det är så synd att bilderna blir så små här i bloggen, det förstör hur mycket som helst verkligen. Det måste fixas, snarast! Är så less. Detta är ju en bildblogg för det mesta, så hur löjligt är det inte då att bilderna är pyttesmå?

Edit: Fixat större bilder, yaay! ^^



Ikväll väntar besök av Samilen. Vi ska mysa järnet! Det vi är riktigt bra på. :} Den här helgen firade vi "typ" ett år tillsammans. I söndags den 27 var det exakt ett år sedan vi började träffas och umgås. Wacko! Att det var ett helt år sedan? Vi blev inte tillsammans förrän långt senare, men vi firade kärlek och vänskap i ett, liksom! :) På fredagen bjöd han ut mig på middag till Sams. Black and White blev det, med klyftpotatis. Guuu så gott det var! Blir hungrig bara jag tänker på det. Det måste vi göra oftare hörni! Äta ute. :) Det är inte lite mat man får för pengarna heller. Jag är rätt stor i maten och orkade inte allt även fast det var gudomligt gott. Glassen vi beställde i efterrätt orkade varken han eller jag äta upp.



Nu har vi gått offentliga på facebook också. Haha! Viktigt. ;) Eller nästan i alla fall. Klart att det är läskigt samtidigt som det är lika bra. Men jag måste säga att Samuel blev plötsligt väldigt populär också...


Inga kommentarer: