29 mars, 2011

☼ Bottoms up! Saturday

I lördags jobbade jag till 21 och missade earth hour! :( Kan inte själv släcka ner korridorer och shit på jobbet, så jag satt i mörkret i personalrummet/köket så gott jag kunde när jag väntade på natten att byta av mig. ^^, Samuel kom och hämtade mig och det var mörkt överallt! Gatulampor var släckta, hus var släckta (åtminstone de flesta) Fy på er som inte släckte ner! Och det enda skenet från massor av hus var från värmeljus. Mys!

Hem för att byta om snabbt och fräscha till mig och sedan gick vi (jag & Hobbe) upp till Gibbe för lite mysdricka. Jag skulle börja jobba dagen efter klockan 12 så det blev bara lite, men tydligen tillräckligt mycket för att jag skulle bli bakis... Efter Gibbe gick vi ner på krogen, Bittens blev det. För ovanlighetens skull. Det var random folk, mycket dåligt folk som jag inte alls kände igen eller som var speciellt roliga. Men det var kul ändå!

































1 kommentar:

emma roos sa...

hahahahahah..... jag ser gravid ut på den sista bilden...;P