17 oktober, 2011

My sweet birthday!

Så i torsdags den 13 oktober fyllde jag 20 jämna! Wohoo :} Har hunnit kolla igenom Systembolaget noggrant.. ;) Hela dagen ägnade jag åt att städa och hämta hem Loka och på kvällen kom Samuel, farmor, farfar, pappa och mina två småbröder Jonathan och Alexander. Det var jättetrevligt! Fick jättefina presenter från Åhléns! Precis som jag önskat mig. :) Och en extern hårddisk från S! Precis vad jag behöver. <3

Senare på kvällen tvingade jag Malin, Julia och Samuel att ta en öl med mig på Bittens. Och senare en liten melondrink, mums! <3 Sedan runt 12 våldgästade jag Madicken, Tequila och John som satt och myste med lite vin. Det var ett perfekt slut på min födelsedag :} Råkade vara där lite för länge innan jag smög hem och kröp ner bredvid S.

Massvis med gratulationer på facebook och sms, så min födelsedag var hur härlig som helst! Tack till alla!

Inga kommentarer: