21 maj, 2012

“Trust in dreams, for in them is hidden the gate to eternity.”



 Haft en härlig bakis-söndag. Livet leker. Hemsk huvudvärk när jag vaknade, men inget lite alvedon och treo kunde råda bot på. Sov hela dagen! Det var så underbart skönt. Och självklart med kisspaus för hundarna mellan timmarna. Runt tre kände jag mig redo att kliva upp på riktigt. Tog en promenix med hundarna och Michaela och har sedan spenderat kvällen med att svulla hamburgare och se på den nya serien "The Legend of Korra". Japanskt animerad men med amerikanska röster. Sjukt mysig! Även om den är lite cheesy så är den väldigt fin. Och extremt snyggt gjort! Såg alla 6 avsnitt som hunnit komma ut.

Nu ligger jag här i soffan med hundarna framför desperate housewives och undrar när jag ska bli trött.... Jobbar tidigt imorgon, det här kan bli spännande.. Suck.






Inga kommentarer: