21 maj, 2012

Etage Blommor remake

I lördags efter jag slutat jobba så gick jag ner till Etage Blommor för att hjälpa dem möblera om och fixa i butiken. Allt skulle ut och nytt skulle in. Väggar målas och vin drickas.. ;-) Det började bli riktigt fint! Vi höll på till nästan tio på kvällen innan Jenny skjutsade ut mig till Fia och lite festande. Mycket spännande att få se hur resultatet blev! Ska skynda mig ner och kolla imorgon efter jobbet.

Piffade upp mig lite och kände mig fin! För en gångs skull. Dock så har jag problem med att få lockarna att stanna, de rätar alltid ut sig efter ett tag... Why?! Använder mig av värmespray för curls, sprayar håret innan och efter. Men det hjälper inte.. buhu.. Någon som har något superbra tips?

 Syndade även världens godaste tårta på jobbet. Så gottttt!
Helt klart värt den extra joggingrundan jag måste göra i veckan.

(bildbomd)





Nya spännande möbler över hela gatan!









Och sedan blev det lite fest med glada Fialotta-Fiffi. Efter det krogen, dansade som en galning! Sedan kom hela dagens jobb ifatt mig och jag blev supertrött. Stod och gapade och bara längtade efter min säng. Men jag hade riktigt roligt!



over and out.

Inga kommentarer: