04 maj, 2012

Bitch please


En liten uppdatering. Jag mår mycket bra för tillfället! Tror jag hade en liten jobbig kurva där ett tag med mycket dålig action, känslor och saker som efter en tid kom ikapp. Men efter mycket tankeställningar och tid för mig själv så har jag insett att jag har det jäkligt bra. Visst, ekonomin är lika torr som Saharaöknen men jag kan ju åtminstone betala mina skulder och sedan leva på mindre än minimum.. Men så länge jag lever, right? ;-) Jag försöker se det positiva i allt i just nu! Mina älskade vänner, mina fantastiska hundar, underbara fina lägenhet, någorlunda bra med timmar på jobbet, vårkänslor, hög musik, träning och snart sommar! Underbart ju. Jag blir ju lätt uttråkad och rastlös, hatar rutiner och vill hela tiden göra nytt nytt nytt... Men det är väl ett helt annat problem. Jag ska väl flytta så småningom, tills dess är det bara göra det bästa av situationen. Gräva ner mig i en grop är ju rätt onödigt.

Jag har ju dessutom börjat träna och det känns FANTASTISKT! Är så himla glad över det. Har lite myskilon att bli av med och vill bygga smexiga muskler. Idag har jag så mycket träningsvärk så det inte är klokt, jag känner att jag lever vill jag lova. Jag ska nå min drömkropp punkt slut.

Nog med babbel. Nu måste jag städa. Usch och fy

1 kommentar:

Markus Kibe sa...

Svar; hehe tack så mycket. Svaret på frågan är fantasi och mycket fritid! hahaha

Kul att du mår bra. vi borde hänga någongång. Är också sjukt rastlös av mig!