09 maj, 2012

Solsidan

Igår var det varmt och soligt. På "morgonsidan" runt 12-tiden tog jag och Loka en liten joggingrunda på 3,2km. Det var såååå varmt i solen! Dog nästan. Loka jävlades som en riktig trotskärring, trodde jag skulle bli knäpp på henne... När hon löper är hon riktigt jobbig vissa dagar. Det var bara att bita ihop och vara konsekvent. Lättare sagt än gjort. Efter vår lilla löptur fick hon sitta på gården i solen med långt flexkoppel, tugga ben, ligga på filt och busa med grannhundarna.

Senare på eftermiddagen gick jag ner på stan med Fia och hundarna. Det skulle bli en glass men vi åt körv med mos istället ;-) gött de! Shoppade lite nödvändiga hår- och hudprodukter. Och en ny parfym.

Gick hem och lånade Lis internet en stund så jag kunde dra ner lite serier. Sen hoppa iväg och gå en timmes promenad med Barso och hundarna. Höll mig på bra cirkus 1250 kalorier under hela dagen. Gött!













Inga kommentarer: