18 maj, 2012

strawberry love

 Idag var jag ledig första gången sedan torsdag förra veckan. Jag var så trött!
Sov hela eftermiddagen, hela natten och i princip hela dagen. När jag väl vaknade var jag pigg och glad som en lärka! Hobbe kom hem, och vi gick en liten runda på stan i det otroligt härliga vädret.
Såg ett litet jordgubbsstånd på stan, 2 för 55 kronor. Men giiivet!
Snacka om att jag satt hemma och pressade jordgubbar sen. GOTT

Lite mys med hundarna och chill i soffan med övermycket jordgubbar, och sen upp till gymmet för att köra ben/mage med Linnéa. Kommer inte kunna köra något imorgon så jag tror vi var där och pressade i nästan 2,5 timme. Snacka om mör! Så jäkla skönt.

Nu ska jag lägga in en färg i håret och se på någon dålig serie tills jag somnar. Jobb tidigt imorgon.








Inga kommentarer: