16 oktober, 2010

Weheeey!

*Ops* Bakis... Inte så farligt, men ändå bakis. Det värker lite i munnen, eh ehehehh

Kvällen i korthet. Vi drack lite hos Barso och en nykter Felix och Kim gav oss sällskap en liten stund innan de gick för att röka vattenpipa. Jag, Barso och hennes kompis Malin vinade och hade trevligt. Vi gick ner till krogen alldeles för sent, det var 30 kronor tvångsgarderob på Svenssons så vi sket i det då det var så lite tid kvar.

Vi sprang runt och härjade lite här och där istället. När krogen stängde och alla stod utanför så minglade jag runt lite, såg vissa idioter till människor. :) Yaaay! humöret på topp verkligen. Jag förstår bara inte hur en del kan bete sig som 14 år gamla. Skitstövel, rätt ut sagt.

Drog till efterfest i ca 10 minuter för att prata ut lite med Barso, som själv har det otroligt tufft just nu. Jag kommer försöka hjälpa henne på alla sätt jag bara kan! <3 Den här staden alltså.... Herreguuud! Vilka draman, vilken skit... Vad händer? Lappsjukan?!
En annan viss person betedde sig väl inte så bra, vilket gjorde mig ännu mer frustrerad. Dåligt slut på kvällen helt enkelt, förutom när jag och en kille drog en massa disneycitat. :D

Ikväll blir det mer åka av, fest hos Malin. Hoppas ikväll blir bättre, mycket bättre.

Inga kommentarer: