18 november, 2010

Some people pray, I turn up the radio

....With ma new bling bling headphones! Väl nere på stadens gator hittade jag denna skönhet! Den är megasnügg! Väldigt nöjd vill jag lova.. :}





Gick ner på Erikshjälpen en sväng, och gissa vad jag hittade i all kaos? Silver Fang 4!
Silver Fang (Ginga: Nagareboshi Gin) måste vara något av det bästa som någonsin gjorts, någonsin. En animéserie i 21 avsnitt (18 svenska avsnitt i 4 filmer).

Jag såg på Silver när jag var liten, som den hundälskare jag är, så fastnade jag totalt i filmerna och har totalt älskat dem sedan dess. Nu har jag första och fjärde filmen, bara 2:an och 3:an som fattas nu. ^___^ Iiih!



Snacka om lyckad dag på stan. När vi kom hem blev det lite städning, bara disken kvar. Men det är inte så mycket så det kan vänta. Och sedan havregrynsgröt som den lilla tant jag är, åt det nämligen inte till frukost som jag skulle.. Nu myspys och inväntan på Malin som ska hit och få sitt hår färgat.


Inga kommentarer: