19 november, 2010

Todays chilloutsa

Har haft ont i huvudet nu i snart 5 dagar i streck. Det försvinner emellanåt, men kommer alltid någon gång varje dag och håller i sig länge. Det är en ilande huvudvärk, långt fram i tinningen. Jag har ätit och sovit bra, och det är knappast vätskebrist. Något lurt är det i alla fall, och otroligt jobbigt! Man blir så trött och slut, och lättirriterad.

Men vilket mys det blev igårkväll! Jag slog på Silver Fang 4 när Malin kom och färgade och toppade hennes hår. Ginger-head! Är skitsnyggt verkligen! Nu kan du få min tisha "Redheads rule" ;) Jag har ju ingen nytta av den! Under tiden färgen satt i håret kom Samuel förbi. Vi åt massa brieost och ädelost på pepparkakor och drack julmust.

Lite cheeseburgare och massa mys på det så. Sedan slocknade vi, totalt - däckade som två trötta barn efter julafton. Vaknade mitt i natten och trodde han var Hobbis, ^___^ Jaha! Är du här?
Hela den här dagen har bestått av en megastor frukost i klass med hotell, och slöande i soffan. Jag är helt otroligt trött idag, vettetusan vad det är.. Kan knappt hålla mig vaken.



Nu ska jag ta några värktabletter då huvudvärken dunkar mer och mer... Vila, fixa mig lite, gå en långpromenad med Hobbsan och sedan blir det Birsta, SHOPPING!, med Malin och Samuel vid fem-tiden.

Inga kommentarer: