31 december, 2010

Merry crisis and a happy new fear

Ja ikväll smäller det! Är hemma nu en snabbis nu för att fixa håret, ta med ombyte, smink och lite sånt dattan medan Samuel och Gusten stack till Birsta för att gå på systemet. De glömde nämligen sitt leg igår (Nämner inga namn, Gusten) och fick då inte köpa något. :} Tur jag redan har mitt på den säkra sidan! De där går ju inte att lita på.

Jag blir upphämtad, till Samuel igen och fixa med ljudet. Wohoo! Hämtade paketet idag, fy fan vad tungt det var... "Har... Har du bil nära nu då?" Frågade hon i kassan oroligt. "Ja då! Det här går bra det!" ....... Herregud. Men jag lyckades bära hela vägen till bilen, tillslut.
Malin och Kim kommer omkring klockan 14 till villan. Då ska vi baka lite, mysa lite, förbereda och fixa. Kanske basta och må! Jag ska nog vänta med att klä om till snyggklänningen tills middagen, känns som att det kan bli lite obekvämt.. Jag som är så duktig på att smutsa ner mig också. ^___^ Tar inte den risken.

Så ikväll blir vi runt 11 personer som ska äta Kims 3-rätters go'middag och efter middagen kommer lite mer folk. Så ska vi dricka oss lite roliga! Blir nog bildbomb här på bloggen imorgon. ;)

SÅ GOTT NYTT FUCKING ÅR VA
Gör det bästa av 2011 nu, latmask



Inga kommentarer: