10 februari, 2011

☼ YOU SO PUGLY!

Åh äntligen har jag tid att blogga! Hoh.. Har verkligen kliat i fingrarna de senaste dagarna! Jag har jobbat som en tok som sagt. Från och med lördags till måndag. Alltså: Lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag... Jag är på torsdag nu! Duktig tjej jag är. Delat pass idag, så ska tillbaka dit till klockan 16. Jag borde skaffa mig en Iphone att blogga ifrån, eller vad säger ni? ;)

Min dator är underligt och seg och konstig... Den kanske har åkt på en förkylning?

Nu är jag äckligt less på det här jävla vädret! Fy! Jag vill ha sommar, stekande sol och härliga stränder. Dags att fara utomlands, ja tack. Pengar pengar... Suck.

Ge mig dessa så blir jag glad! Lovar :D





Ge mig, någon? Vem som helst?

Inga kommentarer: