06 februari, 2011

☼ Tulpanbegär

Satt på jobbet tidigare idag och skrev hela detta inlägg. Men när jag skulle publicera det så blev alla rader och mellanrum så knasiga, så jag fixade det nu när jag kom hem istället. :)

Klockan 14.42
... och ska strax ta lite rast så fort Anette är klar med sin. Det är otroligt lugnt här då varenda en ligger och sover efter lunchen så jag passar bara larmen, småfixar lite smått i kök och tvättstuga och passar på att skriva lite här och äta en macka. Ost, tomat och majonäs - Mums! Måste nog vara min nya grej. Helst på tunnbröd. ;) Det är så gott! Jag och mina knasiga smaklökar...
Och Jag. Måste. Köpa. Tulpaner! Har tänkt på det så länge nu, men det har aldrig blivit av. Ska eventuellt städa lite hemma när jag kommer hem och imorgon på mitt delade pass så ska jag tralla ner på stan och köpa mig en rejäl fin bukett med tulpisar! Jag älskar tulpaner, de är så vackra och våriga. Etage! Se upp! Spara några fina rosa och vita tulpaner åt mig tills imorgon. ;)




Inga kommentarer: