16 februari, 2011

☼ Träningspass? Woooh!

Idag har jag tränat! Wopii! Ingen hårdträning direkt. Jag gick ut på en promenad, skulle vara minst en timme tänkte jag men helvete vilket väder! Fick skamset ge upp efter en halvtimme.. Jag trodde jag skulle dö. Ville bara lägga mig ner och vänta på ljuset. När jag kom hem blev det lite statiska bålövningar och nu blir det frukost ala havregrynsgröt! Så där klockan tre på eftermiddagen... Jag måste verkligen sluta sova så mycket.

Och herregud vad alla djur ska håra! Jag blir galen, verkligen. helt. GALEN. Det spelar ingen roll om jag så dammsuger 3 gånger per dag så är det hår överallt! På bordet, fulla mattorna, hela gardinerna, hela sängen och kudden, luddar som flyger omkring på golvet, hår i mat, hår på kläder... Hår på ALLT. Det är nu man ska kunna skicka iväg alla sina djur till en djursemester och slippa dem i några veckor. Herregud.


Inga kommentarer: