29 mars, 2011

☼ En dag på jobbet

Ungefär så här ser jag ut (plus en jacka såklart) när jag springer i väg till jobbet. Massa flygande saker överallt! Armen, överkroppen.. Snart lyfter jag nog och flyger iväg!









Jag hittade dessutom en riktig goding precis innan jag skulle iväg.
Frågan är... Hur länge den har legat i mitt skafferi? Och varför jag inte lagt den i frysen?



Nya fina jobbskor i lila och rosa! Haha, fy tusan. Ända sedan de välkända "foppatofflorna" kom så har jag hatat dem. Totalt hatat dem. När Malin berättade första gången att hon skaffat sådana tofflor att ha på jobbet så sa jag "Jag kommer aldrig någonsin skaffa mig ett par! Aldrig!" Men efter ett helt år av värdelösa skor (vill inte lägga ut 1500 kr på ett par tofflor..) ont i kropp, ben och fötter pågrund av dåliga skor så bestämde jag mig.. Det är nog dags att övervinna rädslan.

79kr på rusta! Med lite bling bling och blommönster. ;)





Och så här ser jag ut på jobbet. Förutom min fina namnskylt som jag glömde på kortis. :(



Med lite rabarber- och jordgubbspaj i magen! Så himla gott!



När det är lugnt och inte mycket att göra så sitter jag oftast och löser "nybörjarkrysset" och andra superlätta kryss! Min nya hobby. :}



1 kommentar:

mdick sa...

kryss äger :D